Servisní partneri

Ak výrobca zriadil autorizované servisné stredisko, vyslovene odporúčame kupujúcim riešiť reklamáciu priamo prostredníctvom tohto autorizovaného servisného strediska. Využívaním autorizovaných servisných stredísk urýchlite vybavenie svojich reklamácii.

Zoznam autorizovaných servisných stredísk:

 

 

ACER

 

Servis Acer bude komplexne riešiť záručné i pozáručné servisné prípady. V prípade poruchy Vášho produktu Acer vždy najprv telefonicky kontaktujte servisné centrum na nižšie uvedenom čísle, v pracovných dňoch medzi 8:00 a 17:00.

Zákazník preberá zodpovednosť za zálohu svojich dát. Za prípadnú stratu dát neručíme! V prípade, že chyba bola spôsobená SW problémom, bude Vám účtovaná čiastka 64,37,- € za obnovu operačného systému (tzv. Recovery), prípadne bude zariadenie vrátené späť bez obnovy za poplatok 34.85,- € (preprava, poistenie a manipulácia). Pokiaľ potrebujete asistenciu pri obnove operačného systému, kontaktujte, prosím, Call Centrum Acer. Ak oprava (v súlade so záručnými podmienkami) nebude uznaná ako záručná, bude Vám na opravu zariadenia zaslaná cenová ponuka. V prípade jej odmietnutia Vám bude účtovaný poplatok 34,85,- € (preprava, poistenie a manipulácia).“

Operátor Vás bude informovať o ďalšom postupe. Prosíme, pre rýchle vyriešenie telefonátu majte pripravené sériové číslo reklamovaného výrobku a u záručnej oprave aj nákupný doklad.

Acer Czech Republic s.r.o.,
Servisní centrum, CTPark Brno,
Tuřanka 100, 627 00 Brno-Slatina,
Česká republika,


Kontaktný telefón Call Centrum: 02/49207070
Možnosť nahlásenia reklamácie mailom: service_brno@acer-euro.com
 

 


 

APC

 

Reklamácia sa nahlasuje vyplnením webového formuláru na stránke www.apc.cz v sekcii podpory http://www.apc.cz/asp/podpora.asp kliknutím na „On-line zadane reklamácie“ (na stránke v stĺpci vľavo). Zákazník obdrží novy kus výrobku a následné odošle svoj vadný kus. Dopravu zabezpečí kurierská služba bezplatne.

Doprava UPS v záruke je zadarmo!

Všetky otázky možno položiť cez bezplatné telefónne číslo: v Slovenskej republike 0800 172 063
Web: www.apc.cz

 


AOC

 

Servis Bratislava

Námestie Slobody 10

Bratislava, 811 06
tel:  +421 2 5262 6557 
tel:  +421 2 5262 6558 
fax: +421 2 5262 6559


 

APPLE

 

Preberajú zariadenia do servisu osobne. Pri zasielaní prepravné náklady hradí zákazník. V prípade neoprávnenej reklamácie sa účtuje diagnostika 9,96 € bez DPH. Je potrebný dod.list s výrobným číslom produktu

C.C.Computer s.r.o.
Varšavská 11
831 03 Bratislava 3
tel.:421-2-44 45 99 55
fax:421-2-43 41 14 49

 

VSP DATA SK s.r.o.
Nová Rožňavská 3
831 04 Bratislava

tel.: 421-2-45 69 13 75

e-mail: apple_sk@vspdata.com

 

SWISS, spol. s  r. o.
Wolkrova 2
851 01  Bratislava

tel.:421-2-67 20 20 80

e-mail: servis@swisshp.sk


 

ASUS

 

Nahlásenie reklamácie treba uskutočniť vyplnením webového formuláru na adrese http://rma.asus.de/rma_cz/ a riadiť sa následne pokynmi zo servisu. Bezplatnú dopravu zabezpečuje priamo od zákazníka a po oprave späť k zákazníkovi DPD.

Kontakt na servis:
ASUS Czech s.r.o.,
Na Rovince 887, 720 00 Ostrava-Hrabova,
Tel.: +420 596 766 888,
mail: reklamace@asus.com.tw

 


 

BENQ

 

Zákazník musí priložiť doklad o kúpe.
Servisné stredisko zabezpečuje aj zvoz do servisu .Bližšie info na: http://www.asupport.sk/index.php?page=pickup

Námestie Slobody 10
811 06 Bratislava
Tel: +421 2 5262 6557
Tel: +421 2 5262 6558
Fax: +421 2 5262 6559
E-mail: asupport@asupport.sk

 


 

CANON

 

Tlačiarne, osobné kopírky, fax s laserovou tlačou, fax s atramentovou tlačou, skener, atramentová tlačiareň, laserová tlačiareň, atramentové multifunkčné zariadenie, laserové multifunkčné zariadenie, kalkulačky.

Český servis
Varšavská 11, 831 03 Bratislava
Tel.: +421 243 410 745
Tel.: +421 244 459 955
Fax.: +421 243 411 449
E-mail: bratislava@ceskyservis.cz

Otváracia doba:
Po - Pá 8:00 - 16:30 hod.
Zákazník musí pri reklamácií v servisnom stredisku doložiť potvrdený záručný list, ktorý je súčasťou balenia výrobku.

 


 

Creative

 

FIXIT S.A. od 1.09.2011 zacína servisovat zárucné a pozárucné reklamácie výrobkov Creative Labs
Registráciu a sledovanie priebehu reklamácie umožnuje systém dostupný na stránke http://rma.fixit-service.com. Reklamacný postup k výrobkom Creative Labs môžete nájst po prihlásení sa v systéme. Postup je vo formátu PDF v záložke Nápoveda.

Opätovná registracia nie je nutná pre zaregistrovaných partnerov firmy Fixit a spôsob riešenia reklamácii je rovnaký ako u iných výrobcov, ktorí sú spolocnostiou Fixit servisovani.

Viac informácií získate prostredníctvom emailovej adresy: creative@sk.fixit-service.com

 


 

Cyber Power

 

IT Service Europe s.r.o
Podjavorinskej 1614/1 – areal Peviz
Nové Mesto nad Váhom
E-mail: nm@itse.sk
Tel: 032/ 7717247
Web: http://www.itse.sk/

 


 

Dell

 

Hot-line DELL: V cene produktov je 2 alebo 3 ročná záruka opravy zariadenie u koncového klienta hneď nasledujúci pracovný deň.
Kontaktujte DELL do 16:00 na čísle: +421 2 57 50 83 03
Na čísle Vás budú operátori informovať o dalšom postupe.

 


 

Epson

 

Tlačiarne "Všetky servisné prípady si musíte zaregistrovať na EPSON hotlinku.

Hotlinka pre SR: 0850 111 429, alebo infoline@epson.sk
Nahlásiť je potrebné: Model, sériové číslo, podrobný popis závady, adresa zvozu, meno, telefón, mail + kópia predajnej faktúry.

Epson zabezpečí zvoz.

ASC-SK s.r.o.,
Podháj 137, Bratislava 841 03, Bratislava-Lamač,
t.č.: 02/ 52625231,
fax: 02/ 52625232,
hotline: 02/ 52625241,
e-mail: epson@asc-sk.sk

Prime service, spol. s r.o.
Čajkovského 8, 984 01 Lučenec,
tel. : 047/433 15 17 kl.126 tel.,
e-mail: branislav.baranyi@primeservice.sk

Prime service, spol. s r.o. - pobočka Bratislava
Šancova 48, 811 05 Bratislava,
tel. : 02/524 96 616,
email : juraj.elias@primeservice.sk"

 


 

Fugitsu

 

Fujifilm Slovakia

Rybničná 40
831 06 Bratislava
tel.: +421-2-33 59 51 19
e-mail: servis@fujifilm.sk

 


Garmin

 

CONAN s.r.o.
Murgašova 18, 010 01 Žilina
tel: +421 41 700 2900, -01, -02
fax: +421 41 763 2616
servis@garmin.sk

Bezplatná linka HOTLINE je určená pre zákazníkov Garmin
PO - PIA: 8:00 - 18:00 HOD
0800 135 000 hotline@garmin.sk

 


 

Genius

 

FIXIT S.A. - zárucné a pozárucné reklamácie výrobkov Genius
Registráciu a sledovanie priebehu reklamácie umožnuje systém dostupný na stránke http://rma.fixit-service.com.

Opätovná registrácia nie je nutná pre zaregistrovaných partnerov firmy Fixit a spôsob riešenia reklamácii je rovnaký ako u iných výrobcov, ktorí sú spoločnosťou Fixit servisovaní."

 


GoClever

 

GoClever

Slavonícka 324

675 31 Jemnice

tel. +420-546 606 021

e-mail:servis@gocleverservis.cz

 


 

HEWLETT PACKARD

 

SWISS, Wolkrova 2, Bratislava 851 01, Petržalka, Tel: 02/67202080, Fax: 02/67202081, kontakt Pivovarči, Obročník, servis@swisshp.sk
SWISS, spol. s r.o., Gemerská 3, 04011, Košice, Tel:055/7894358-9, Fax: 055/7894360, kontakt serviske@swisshp.sk
SWISS, spol. s r.o., Hurbanova 6 - areál SPŠ J. Murgaša, 974 01 Banská Bystrica, Tel. č.: 048 / 415 1768, Fax č.: 048 / 415 1769 servisbb@swisshp.sk
Datalan, Púchovská 8, 831 06 Bratislava, Tel.: 02 / 4920 7155, Fax: 02 / 4920 7166 servis@datalan.sk
Datalan Kapitulská 12, 974 01 Banská Bystrica Tel.: +421 48 415 39 33 Fax: +421 48 415 39 35 datalanbb@datalan.sk
Datalan Popradská 68, 040 01 Košice Tel.: +421 55 640 51 90 +421 55 640 52 46, Fax: +421 55 640 51 89 datalanke@datalan.sk
Datalan Dolné Rudiny 3, 010 01 Žilina Tel.: +421 41 500 62 30 Fax: +421 41 500 62 31 datalanza@datalan.sk
Datalan Námestie sv. Egídia 40/57, 058 01 Poprad , Tel.: +421 905 603 364 datalanpp@datalan.sk
PosAm, Odborárska 21, 831 02 Bratislava, Tel.: 02 / 4923 9384, Fax: 02 / 4923 9399, posam@posam.sk
PosAm, Odborárska 21, 83102 Bratislava, Tel.: 02/49239 384, Fax: 02/49239 399, posam@posam.sk
PosAm, Medený Hámor 15, 97401 Banská Bystrica, Tel.: 048/4714 393, Fax: 048/4714 390, vitalis@posam.sk
PosAm, Vozárova 5, 04017 Košice, Tel.: 055/7241 700, Fax: 055/7241 777, posam@posam.sk
PosAm, Rosinská cesta 11, 010 08 Žilina, Tel.: 041/5005 713, Fax: 041/5640 069, posam@posam.sk
versity a.s., Einsteinova 24, 851 01 Bratislava, Dušan Radič, tel. +421 2 4911 1001, e-mail: dradic@versity.sk
versity a.s., Rudlovská cesta 53, 974 01 Banská Bystrica, Adrián Šoltés, tel. +421 48 4148 771, e-mail: asoltes@versity.sk
versity a.s., Bardejovska 1/C, 040 11 Košice, Miloš Krafčík, tel. +421 55 6833 111, e-mail: mkrafcik@versity.sk
versity a.s., Jána Hollého 42, 071 01 Michalovce, Miloš Krafčík, tel. +421 55 6833 111, e-mail: mkrafcik@versity.sk
versity a.s., Ku Sudroku 14, 080 01 Prešov, Miloš Krafčík, tel. +421 55 6833 111, e-mail: mkrafcik@versity.sk
versity a.s., Rozmarínova 3 , 911 01 Trenčín, Adrián Šoltés, tel. +421 48 4148 771, e-mail: asoltes@versity.sk
versity a.s., Bratislavská 29, 010 01 Žilina, Adrián Šoltés, tel. +421 48 4148 771, e-mail: asoltes@versity.sk"


HTC

 

Servis zapezpečuje VSP Data, a.s.,

tel.: +420 381 489 583,

web: www.wspdata.cz

 

Reklamačný formulár sa nachádza na adrese http://services.vspdata.cz/htc/


Lenovo

 

Notebooky Ideapad

V prípade reklamácie kontaktujte Hotline Lenovo 0800 197 462. Lenovo zabezpečuje v prípade záručnej reklamácie bezstarostný servis.

 

Notebooky Thinkpad

V prípade reklamácie kontaktuje servisné stredisko Lenovo: Bratislava ba@lenovoservis.sk 02/6252 2000, Banská Bystrica bb@lenovoservis.sk 048/321 9922, Košice ke@lenovoservis.sk 055/321 1901.

 


 

Logitech / Labtec

 

FIXIT S.A. - zárucné a pozárucné reklamácie výrobkov Logitech / Labtec
Registráciu a sledovanie priebehu reklamácie umožnuje systém dostupný na stránke http://rma.fixit-service.com. Reklamacný postup k výrobkom Logitech / Labtec môžete nájst po prihlásení sa v systéme. Postup je vo formátu PDF v záložke Nápoveda.

Opätovná registracia nie je nutná pre zaregistrovaných partnerov firmy Fixit a spôsob riešenia reklamácii je rovnaký ako u iných výrobcov, ktorí sú u firmy Fixit servisovaní

 


 

MICROSOFT XBOX

 

http://www.xbox.com/sk-SK/support/contact

 


 

MIO

 

Zákazník sa zaregistruje na stránke http://service.mio-tech.com (podrobný návod registrácie je nižšie). Registráciou sa stane členom Mio klubu, z čoho mu vyplývaju určité výhody ako info o novinkách, upgrade máp a pod.)
 

  • zákaznik vyplní cez internet "žiadosť o opravu"
  • prepravná spoločnosť DPD vyzdvihne prístroj na adrese, ktoru zadá zákaznik a takisto opravený zašle na adresu, ktorú vyplní zákazník pri žiadosti o opravu
  • všetky náklady spojené s oprávnenou reklamáciou znáša spoločnosť Mio Technology

Motorola

 


PPI-ETC SLOVAKIA, s.r.o.
Dvojkrížna 47
820 13 BRATISLAVA
Tel.: +421 2 4641404 - 6
Fax.:+421 2 45522308
mail: servis@ppi-etc.sk
hodiny: pondelok až piatok 9:00 - 17:00

 

Pre prijatie záručnej reklamácie je nutné priložiť potvrdený záručný list pečiatkou dílera!

 


 

Navigon

 

Koncom júla 2011 došlo k dohode o akvizícii firmy Navigon americkým výrobcom GARMIN. Vzhľadom na zmenu stratégie spoločnosti Navigon ohľadne distribúcie a servisu, sa spoločnosť Navigon rozhodla centralizovať svoje servisné stredisko. Z toho dôvodu všetky reklamácia, ktoré budú po tomto termíne zaslané do servisného strediska LC Trading s.r.o., budú automaticky zaslané späť zákazníkovi na jeho náklady! Riešenie: Navigon bude riešiť všetky nové reklamácie spôsobom „Door to door“, čiže zákazník si emailom, prípadne telefonicky objedná zvoz reklamácie, následne bude prístroj vyzdvihnutý kuriérom a zaslaný do nemeckého servisu Navigon.

Pre objednávanie reklamácií je zriadený
e-mail: support.cz@garmin.com,
prípadne česká telefonická linka: +420-2-28882061,
kam sa dovoláte v pracovných dňoch Po-Pia medzi 10:00 – 18:00. (Cena hovoru je spoplatnená ako zahraničný hovor do ČR, v závislosti od cenníka daného operátora).

Pre žiadosť o reklamáciu môžete do e-mailu uviesť nasledujúce údaje:
Chcel by som reklamovať prístroj:
Model: Navigon XXXX SN: (seriálové číslo uvedené na výrobku alebo obale)
Závada: (podrobný popis závady)
Dátum predaja: (treba priložiť kópiu nákupného dokladu)
Kontakt: (Meno, Priezvisko, Adresa, E-mail, Telefón)

Dôležité upozornenie: Ak sa na prístroji vyskytne závada, ktorá bola spôsobená mechanickým poškodením, prípadne neoficiálnym softvérovým zásahom, alebo nebude doložený platný doklad o záruke, bude následne celý servisný zásah spoplatnený spolu s nákladmi na prepravu. Cena za diagnostiku mimozáručnej závady je približne 50 € s DPH.

 


 

OKI

 

Tlačiarne "Informačná technika s.r.o.

http://www.inte.sk/kontakt.php

Otváracie hodiny (servis): Po-Pi 8:30-11:30 12:30-16:00

Tlačiarne - servis a technické informácie:
E-mail: servis@inte.sk

Tlačiarne a spotrebný materiál - obchodné informácie:
E-mail: predaj@inte.sk

Elektronické a informačné systémy - obchodné informácie:
E-mail: obchod@inte.sk

Všeobecný firemný kontakt:
E-mail: info@inte.sk


 

Philips

 

Philips monitory:
Monitory Philips servisuje firma DATALAN
Púchovská 8

831 06 Bratislava.

 

Zvoz ZDARMA zabezpečuje po telefonickej objednávke kuriér firmy DATALAN, treba telefonicky objednať u p. Kučeráka, tel.: 02 / 4920 7155 alebo je možné zaslať výrobok na vlastné náklady do firmy DATALAN v Bratislave alebo odovzdať na ktorejkoľvek pobočke
 www:    http://www.datalan.sk/strediska-outsourcingu-a-autorizovaneho-servisu/10101s.
 e-mail:  servis@datalan.sk
 

Stredisko outsourcingu a autorizovaného servisu
Púchovská 8
831 06 Bratislava
Tel.: +421 2 49 20 71 55                    
Fax: +421 2 49 20 71 66
servis@datalan.sk


Pobočka Žilina
Dolné Rudiny 3
010 01 Žilina
Tel.: +421 41 500 62 30               
Fax: +421 41 500 62 31
datalanza@datalan.sk

 

Pobočka Banská Bystrica
Kapitulská 12
974 01 Banská Bystrica
Tel.: +421 48 415 39 33             
Fax: +421 48 415 39 35
datalanbb@datalan.sk

 

Pobočka Poprad
Námestie sv. Egídia 40/57
058 01 Poprad
Tel.: +421 905 603 364             
datalanpp@datalan.sk


Pobočka Košice
Popradská 68
040 01 Košice
Tel.: +421 55 640 51 90               
        +421 55 640 52 46      
Fax: +421 55 640 51 89
datalanke@datalan.sk


PHILIPS PC repro a kamery:
TWIS
Kalinčiakova31
83 104,Bratislava

Slovenská republika
tel.: +421 -2 - 44 45 85 14,

                      44 37 29 00
fax: +421 - 2 - 44 45 85 13
e-mail: twis@twis.sk ak sa nepodarí produkt vymaniť, treba kontaktovať Philips, kontaktná osoba vo Philipse Michal Ochotnicky,  michal.ochotnicky@philips.com
tel.:20666144

 


 

SAMSUNG

 

"Tlačiarne, kopírky, faxy, monitory"

CCC s.r.o.
Varšavská 11
831 03 Bratislava
Tel.: +421 2 44459955
E-mal: servis@ccc.sk

alebo

TV-AV Elektronic spol. s r.o.
Hviezdoslavova 9
010 01 Žilina
Tel.č.: 041/ 5626061
fax: 041/ 5623915
e-mail: tvav@tvav.sk
web: www.tvav.sk
alebo

T.V.A. servis, spol. s r. o.
Južná trieda 48/D
040 01 Košice
Tel.č.: 055/ 63 385 01, 63 381 35
fax: 055/ 63 236 49
e-mail: tvaservis@tvaservis.sk
web: www.tvaservis.sk

 

Samsung - Zákaznícke servisné stredisko

Galvaniho 17/C

831 01 Bratislava

tel.:421-2-33 66 33 60

e-mail:samsung.ba@ppi-etc.sk.

SAMSUNG ostatný tovar http://www.samsung.com/sk/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION

 


 

Sony

 

Ako majitelia notebookov VAIO získate v rámci zárucných podmienok zdarma technickú podporu a opravu po dobu dvoch rokov od dátumu zakúpenia notebooku.

VAIO zákaznícke centrum
Kontaktujte naše európske zákaznícke centrum VAIO-Link. Na tejto linke získate kvalitnú technickú pomoc a podporu alebo si môžete dohodnút prípadnú opravu zariadenia.
Budete komunikovat priamo s odborne vyškoleným personálom
 

  • rýchle riešenie problémov
  • váš agent vás bude informovať o každej zmene stavu vašej požiadavky formou SMS správy alebo e-mailu.



Kontaktujte naše zákaznícke centrum na: www.VAIO-Link.com alebo na telefónnom čísle: +421 55 230 28 01
VAIO európske zákaznícke centrum ohodnotené ocenením za kvalitnú podporu
VIRS (VAIO International Repair Service)
VAIO poskytuje u vybraných notebookov bezplatnú opravu notebooku vo všetkých dôležitých svetových destináciách pocas obdobia dvoch rokov platnosti štandardnej záruky. Viac informácií získate na www.VAIO-Link.com.

1. ZÁRUČNÝ A POZÁRUČNÝ SERVIS SONY VAIO

VAIO-Link

Kontaktujte naše európske zákaznícke stredisko VAIO na tel. +421 55 230 28 01.
Tu budete mať k dispozícii ocenenú technickú podporu v slovenčine a pravidelne aktualizované informácie o priebehu opravy. Budete komunikovať s vaším servisným agentom VAIO.
Tím skúsených pracovníkov je pripravený riešiť vaše problémy. Kontaktujte ich na www.VAIO-Link.com

2. DOA A POZÁRUČNÍ SERVIS

Avpro, s.r.o.
Budovatelska 23
82108 Bratislava
Slovensko

Tel.: +421 255642771, +421 255642773, +421 908786457
E-mail: servis@avpro.sk

Príjem opráv ve všední dny: 9:00 – 17:00 hod.

3. VAIO INTERNATIONAL REPAIR SERVICE

Pre vybrané modely VAIO máte aj v niektorých krajinách mimo EU k dispozícii opravu hardvéru zadarmo. Ďalšie informácie získate na stránkach:http://support.vaio.sony.eu/computing/vaio/contacts/virs.aspx"

 

 


 

TOMTOM

 

Pred zavedením reklamácie vyskúšajte “reset” zariadenia, ktorý vo väčšine prípadov chybu odstráni.
Je potrebné, aby reklamácia (tovar) obsahovala všetky súčasti, čiže sa nevracia iba poškodená časť (napr. držiak), ale kompletné celé balenie. Okrem toho je potrebné, aby bola priložená kópia dokladu o kúpe + záručný list DSI Slovakia.

Postup reklamácie:

  • na stránke http://www.tomtom.com si zvoľte CZ lokalizáciu
  • zaregistrujte sa, v pravo hore je "vytvoriť účet"
  • zavolajte na číslo +420 239000491
  • operátorovi nadiktujte SN zariadenia, mail na ktorý ste registrovali účet a popíšte závadu.
  • do 15 min sa Vám v menu "moje opravy" vytvorí nová RMA a do mailu Vám zašlú štítok UPS, vytlačte ho a nalepte na krabicu
  • zavolajte kuriéra

 

 


 

TOSHIBA

 

autorizované servisné strediská

SWISS, spol. s r.o.,
Wolkrova 2, 851 01 Bratislava-Petržalka,
Tel.: +421 2 67202080,
Fax.: +421 2 67202081,
E-mail: kmet@swisshp.sk, www.swisshp.sk

SWISS, spol. s r.o.,
Gemerská 3, 04011, Košice,
Tel.:055/7894358-9,
Fax: 055/7894360,
E-mail: serviske@swisshp.sk

SWISS, spol. s r.o.,
Hurbanova 6 - areál SPŠ J. Murgaša,
974 01 Banská Bystrica,
Tel. č.: 048 / 415 1768,
Fax č.: 048 / 415 1769
E-mail: servisbb@swisshp.sk

 

Call

Send SMS

Add to Skype

You'll need Skype CreditFree via Skype

Call

Send SMS

Add to Skype

You'll need Skype CreditFree via Skype

Call

Send SMS

Add to Skype

You'll need Skype CreditFree via Skype

Call

Send SMS

Add to Skype

You'll need Skype CreditFree via Skype

Call

Send SMS

Add to Skype

You'll need Skype CreditFree via Skype

Call

Send SMS

Add to Skype

You'll need Skype CreditFree via Skype

Call

Send SMS

Add to Skype

You'll need Skype CreditFree via Skype

Call

Send SMS

Add to Skype

You'll need Skype CreditFree via Skype

 
 

 

 
 
Porovnať - 0 ks

 

 

 

 

  Kód Názov produktu Vaša cena    

 
 
 
 

 
 
 
 
 

Naposledy navštívené

 
 

 

 

 
    Kód Názov produktu Vaša cena  

 
 
 
 

 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
Neprihlásený

Registrácia   Nové heslo
 
 

 

 

Technické riešenie © 2017 CyberSoft s.r.o., cybersoft@cybersoft.cz

SLK-WEBSHOP